Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pudebit te, inquam, illius tabulae, quam Cleanthes sane commode verbis depingere solebat. Semovenda est igitur voluptas, non solum ut recta sequamini, sed etiam ut loqui deceat frugaliter. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Duo Reges: constructio interrete. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; Ergo omni animali illud, quod appetiti positum est in eo, quod naturae est accommodatum. Quid enim mihi potest esse optatius quam cum Catone, omnium virtutum auctore, de virtutibus disputare? Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost;
Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Atque ab his initiis profecti omnium virtutum et originem et progressionem persecuti sunt. Ratio quidem vestra sic cogit. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Quando enim Socrates, qui parens philosophiae iure dici potest, quicquam tale fecit? De vacuitate doloris eadem sententia erit.
Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Sed ego in hoc resisto; Quos nisi redarguimus, omnis virtus, omne decus, omnis vera laus deserenda est. Quod quidem iam fit etiam in Academia. Hoc mihi cum tuo fratre convenit. Gracchum patrem non beatiorem fuisse quam fillum, cum alter stabilire rem publicam studuerit, alter evertere. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego;
Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus illa familiaritate Scipionis et Laelii, Panaetius, cum ad Q. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. De malis autem et bonis ab iis animalibus, quae nondum depravata sint, ait optime iudicari. An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur.