Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Efficiens dici potest. Gloriosa ostentatio in constituendo summo bono. Duo Reges: constructio interrete. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Erit enim instructus ad mortem contemnendam, ad exilium, ad ipsum etiam dolorem. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Poterat autem inpune; Quia voluptatem hanc esse sentiunt omnes, quam sensus accipiens movetur et iucunditate quadam perfunditur.
Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Tollenda est atque extrahenda radicitus. Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant.
Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere.
Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quid, quod res alia tota est? Is ita vivebat, ut nulla tam exquisita posset inveniri voluptas, qua non abundaret. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur. Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam? Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos;