Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Cum sciret confestim esse moriendum eamque mortem ardentiore studio peteret, quam Epicurus voluptatem petendam putat. Hoc non est positum in nostra actione. Non est igitur voluptas bonum. Duo Reges: constructio interrete. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam;
Sed nonne merninisti licere mihi ista probare, quae sunt a te dicta? Vide, quaeso, rectumne sit. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis?
Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Cur haec eadem Democritus? Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum; Cur iustitia laudatur? Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? Sed quot homines, tot sententiae; Quid censes in Latino fore? Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Piso, familiaris noster, et alia multa et hoc loco Stoicos irridebat: Quid enim?
Hinc ceteri particulas arripere conati suam quisque videro voluit afferre sententiam. Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum; Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Tenent mordicus.