Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Eaedem res maneant alio modo. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Perge porro; Duo Reges: constructio interrete. An hoc usque quaque, aliter in vita? Oratio me istius philosophi non offendit; Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. Sextilio Rufo, cum is rem ad amicos ita deferret, se esse heredem Q.
Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Quid Zeno? Quid tanto concursu honestissimorum studiorum, tanto virtutum comitatu, si ea nullam ad aliam rem nisi ad voluptatem conquiruntur? Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit.
Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Poterat autem inpune; Hoc non est positum in nostra actione. Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas?
Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Quid, cum fictas fabulas, e quibus utilitas nulla elici potest, cum voluptate legimus? Hic nihil fuit, quod quaereremus. Haec dicuntur inconstantissime.